torsdag 14 april 2011

Tro hopp och kärlek från självaste mig!

Tro: Svår fråga, men att tro för mig har ingenting inom religon att göra. Det är mer om jag t ex tror att någon gillar mig, om jag tror att vi kommer vinna en match i fotbollen eller som att jag tror att jag aldrig kommer att tro på någon religon. Hopp: Ännu svårare än föra frågan faktiskt. Men det är nog som nu t ex, när vi ska åka till Milano nu på påsklovet så har jag hopp om att vi ska träffa hela Milans A-lag, eftersom att min tränare har sagt det. Men det påminer lite om tro faktiskt men bara lite, eftersom att jag både tror och hoppas att vi kommer att träffa Milans A-lag. Kärlek: Ett väldigt stort ämne för mig, eftersom att kärlek är extremt viktigt för mig för att må bra. Men det är som t ex när min mamma säger att hon älskar mig, eller bara en liten sak som t ex en kram i skolan. Och jag tror att kärlek är väldigt viktigt för alla bara det att alla inte vill säga det. // Fabian

4 kommentarer:

  1. Jätte bra skrivet. Skulle tro kunna vara någon man förväntarr dig också ex att du förväntar dig att träffa Milans A-lag?

    SvaraRadera
  2. Skulle tro kunna vara mer än bara att tro att man ska få träffa Milans A-lag skulle det kunna vara en förväntan på att träffa Milans A-lag?

    SvaraRadera